Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66167
Title: Các yếu tố tác động đến giá trị thương hiệu nông sản của các hợp tác xã nông nghiệp trên địa bàn tỉnh Tiền Giang = Factors affecting the brand equity of agricultural products of agricultural cooperatives in Tien Giang province
Authors: Nguyễn, Thanh phong
Trần, Thị Bích Tuyền
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.18 - tr.105-108 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346191
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66167
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv39S182022105.pdf672.74 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

2
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.