Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66167
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thanh phong
dc.contributor.authorTrần, Thị Bích Tuyền
dc.date.accessioned2023-12-27T02:17:09Z-
dc.date.available2023-12-27T02:17:09Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346191en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66167-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.18 - tr.105-108 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác yếu tố tác động đến giá trị thương hiệu nông sản của các hợp tác xã nông nghiệp trên địa bàn tỉnh Tiền Giang = Factors affecting the brand equity of agricultural products of agricultural cooperatives in Tien Giang provinceen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv39S182022105.pdf672.74 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

2
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.