Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66135
Title: Xây dựng thang đo giá trị khách hàng cảm nhận đối với sản phẩm rau an toàn tại thị trường Hà Nội = Building scales of customer perceived value of safe vegetable in Hanoi market
Authors: Nguyễn, Hoàng Nam
Bùi, Khánh Linh
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.15 - tr.141-144 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346049
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66135
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv39S152022141.pdf660.98 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

23
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.