Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66046
Title: Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến ý định mua sắm trực tuyến của nhân viên văn phòng trong lĩnh vực thời trang tại Thành phố Hồ Chí Minh = A study on the factors affecting the online fashion shopping intention of office staff in Ho Chi Minh city
Authors: Nguyễn, Thị Anh Thư
Nguyễn, Quyết Thắng
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.14 - tr.227-232 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345737
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66046
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S142022227.pdf626.1 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

78
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.