Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66046
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Anh Thư
dc.contributor.authorNguyễn, Quyết Thắng
dc.date.accessioned2023-12-27T02:16:35Z-
dc.date.available2023-12-27T02:16:35Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345737en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66046-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.14 - tr.227-232 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleNghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến ý định mua sắm trực tuyến của nhân viên văn phòng trong lĩnh vực thời trang tại Thành phố Hồ Chí Minh = A study on the factors affecting the online fashion shopping intention of office staff in Ho Chi Minh cityen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S142022227.pdf626.1 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

78
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.