Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66043
Title: Quản trị bán hàng ở các doanh nghiệp thương mại Việt Nam: Các nhân tố ảnh hưởng và một số giải pháp = The sales management of trading companies in Vietnam: Impacting factors and some solutions
Authors: Nguyễn, Đức Công
Nguyễn, Thiện Hùng
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.14 - tr.218-221 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345734
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66043
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S142022218.pdf
  • Size : 397,67 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.