Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66043
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Đức Công
dc.contributor.authorNguyễn, Thiện Hùng
dc.date.accessioned2023-12-27T02:16:34Z-
dc.date.available2023-12-27T02:16:34Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345734en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66043-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.14 - tr.218-221 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleQuản trị bán hàng ở các doanh nghiệp thương mại Việt Nam: Các nhân tố ảnh hưởng và một số giải pháp = The sales management of trading companies in Vietnam: Impacting factors and some solutionsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S142022218.pdf
  • Size : 397,67 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.