Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65802
Title: Mối quan hệ giữa hình ảnh thương hiệu và lòng trung thành của khách hàng: Nghiên cứu trường hợp tại các ngân hàng thương mại Việt Nam = The relationship between brand image and customers' loyalty: Case study of commercial banks in Vietnam
Authors: Lữ, Phi Nga
Nguyễn, Quốc Huy
Man, Nguyền Trãi
Lê, Thành Luân
Lê, Thị Kim Dung
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.11 - tr.190-195 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345153
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65802
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S112022190.pdf678.65 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

10
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.