Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65802
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLữ, Phi Nga
dc.contributor.authorNguyễn, Quốc Huy
dc.contributor.authorMan, Nguyền Trãi
dc.contributor.authorLê, Thành Luân
dc.contributor.authorLê, Thị Kim Dung
dc.date.accessioned2023-12-27T02:11:28Z-
dc.date.available2023-12-27T02:11:28Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345153en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65802-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.11 - tr.190-195 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleMối quan hệ giữa hình ảnh thương hiệu và lòng trung thành của khách hàng: Nghiên cứu trường hợp tại các ngân hàng thương mại Việt Nam = The relationship between brand image and customers' loyalty: Case study of commercial banks in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S112022190.pdf
  • Size : 678,65 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.