Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65569
Title: Xây dựng mô hình nghiên cứu ảnh hưởng của chất lượng dịch vụ kiểm toán đến lòng trung thành của khách hàng = Designing the models of the impact of audit quality on auditees’ loyalty
Authors: Đỗ, Đức Tài
Trần, Mạnh Dũng
Keywords: Khoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội) - 2022 - no.2 - tr.162-168 - ISSN.1859-3585
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351642
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65569
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVt70V58S022022162.pdf542.16 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 28, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.