Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65569
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Đức Tài
dc.contributor.authorTrần, Mạnh Dũng
dc.date.accessioned2023-12-27T02:10:21Z-
dc.date.available2023-12-27T02:10:21Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351642en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65569-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội) - 2022 - no.2 - tr.162-168 - ISSN.1859-3585en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội)en
dc.titleXây dựng mô hình nghiên cứu ảnh hưởng của chất lượng dịch vụ kiểm toán đến lòng trung thành của khách hàng = Designing the models of the impact of audit quality on auditees’ loyaltyen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVt70V58S022022162.pdf
  • Size : 542,16 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.