Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65545
Title: Tác động trung gian của yếu tố hình ảnh và cảm nhận về giá trị đến lòng trung thành – so sánh giữa hành khách xe buýt ở Đà Nẵng và tp. Hồ Chí Minh = The mediating roles of image and perceived value on passenger loyalty – differences between bus users in Da Nang and Ho Chi Minh city, Vietnam
Authors: Trần, Thị Phương Anh
Nguyễn, Phước Quý Duy
Phan, Cao Thọ
Fumihiko, NAKAMURA
Keywords: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (Đại học Đà Nẵng)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (Đại học Đà Nẵng) - 2022 - no.11.2 - tr.96-101 - ISSN.1859-1531
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351410
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65545
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv465V20S1122022096.pdf621.66 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

8
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.