Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65545
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Phương Anh
dc.contributor.authorNguyễn, Phước Quý Duy
dc.contributor.authorPhan, Cao Thọ
dc.contributor.authorFumihiko, NAKAMURA
dc.date.accessioned2023-12-27T02:10:13Z-
dc.date.available2023-12-27T02:10:13Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351410en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65545-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ (Đại học Đà Nẵng) - 2022 - no.11.2 - tr.96-101 - ISSN.1859-1531en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ (Đại học Đà Nẵng)en
dc.titleTác động trung gian của yếu tố hình ảnh và cảm nhận về giá trị đến lòng trung thành – so sánh giữa hành khách xe buýt ở Đà Nẵng và tp. Hồ Chí Minh = The mediating roles of image and perceived value on passenger loyalty – differences between bus users in Da Nang and Ho Chi Minh city, Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv465V20S1122022096.pdf
  • Size : 621,66 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.