Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65482
Title: Phân tích tác động của chất lượng tích hợp kênh và tính suôn sẻ lên trải nghiệm khách hàng, sự gắn kết và lòng trung thành thương hiệu: trường hợp các ngân hàng bán lẻ hợp kênh = The impacts of integration quality and perceived fluency on customer experience, customer-brand engagement, and brand loyalty: the case of omnichannel banking
Authors: Trần, Xuân Quỳnh
Phan, Trần Bảo Trâm
Trương, Thị Hiếu Hạnh
Võ, Quang Trí
Keywords: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (Đại học Đà Nẵng)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (Đại học Đà Nẵng) - 2022 - no.10.1 - tr.33-39 - ISSN.1859-1531
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351083
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65482
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv465V20S1012022033.pdf496.48 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

6
checked on Nov 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.