Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65478
Title: Nhận thức của trẻ em về tính ngầu (cool) thương hiệu: một nghiên cứu định tính trong ngành hàng sữa = Children’s perceptions of brand coolness: a qualitative study in the dairy industry
Authors: Trần, Triệu Khải
Trương, Trần Trâm Anh
Nguyễn, Thị Ngọc Trinh
Ngô, Thị Toàn
Keywords: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (Đại học Đà Nẵng)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (Đại học Đà Nẵng) - 2022 - no.10.1 - tr.26-32 - ISSN.1859-1531
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351082
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65478
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv465V20S1012022026.pdf463.19 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

1
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

2
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.