Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65478
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Triệu Khải
dc.contributor.authorTrương, Trần Trâm Anh
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ngọc Trinh
dc.contributor.authorNgô, Thị Toàn
dc.date.accessioned2023-12-27T02:09:52Z-
dc.date.available2023-12-27T02:09:52Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351082en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65478-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ (Đại học Đà Nẵng) - 2022 - no.10.1 - tr.26-32 - ISSN.1859-1531en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ (Đại học Đà Nẵng)en
dc.titleNhận thức của trẻ em về tính ngầu (cool) thương hiệu: một nghiên cứu định tính trong ngành hàng sữa = Children’s perceptions of brand coolness: a qualitative study in the dairy industryen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv465V20S1012022026.pdf
  • Size : 463,19 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.