Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65478
Title: Nhận thức của trẻ em về tính ngầu (cool) thương hiệu: một nghiên cứu định tính trong ngành hàng sữa = Children’s perceptions of brand coolness: a qualitative study in the dairy industry
Authors: Trần, Triệu Khải
Trương, Trần Trâm Anh
Nguyễn, Thị Ngọc Trinh
Ngô, Thị Toàn
Keywords: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (Đại học Đà Nẵng)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (Đại học Đà Nẵng) - 2022 - no.10.1 - tr.26-32 - ISSN.1859-1531
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351082
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65478
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv465V20S1012022026.pdf463.19 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.