Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65474
Title: Ảnh hưởng của tương đồng hình ảnh đến trung thành thương hiệu điểm đến: vai trò của biến trung gian = Self-congruence drives destination brand loyalty: the role of mediators
Authors: Trần, Thị Kim Phương
Trương, Bá Thanh
Trần, Trung Vinh
Keywords: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (Đại học Đà Nẵng)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (Đại học Đà Nẵng) - 2022 - no.10.1 - tr.7-13 - ISSN.1859-1531
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351079
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65474
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv465V20S1012022007.pdf714.45 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.