Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65474
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Kim Phương
dc.contributor.authorTrương, Bá Thanh
dc.contributor.authorTrần, Trung Vinh
dc.date.accessioned2023-12-27T02:09:51Z-
dc.date.available2023-12-27T02:09:51Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351079en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65474-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ (Đại học Đà Nẵng) - 2022 - no.10.1 - tr.7-13 - ISSN.1859-1531en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ (Đại học Đà Nẵng)en
dc.titleẢnh hưởng của tương đồng hình ảnh đến trung thành thương hiệu điểm đến: vai trò của biến trung gian = Self-congruence drives destination brand loyalty: the role of mediatorsen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv465V20S1012022007.pdf714.45 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.