Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65405
Title: Hiệu quả của mô hình học tập kết hợp đối với hoạt động đọc hiểu của học sinh trung học phổ thông Việt Nam = The effects of blended learning activities on reading comprehension performance for high school students in Vietnam
Authors: Nguyễn, Thị Hồng Liên
Nguyễn, Trọng Thái
Trần, Đức Sự
Nguyễn, Thế Lưỡng
Keywords: Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh - 2022 - no.10 - tr.1639-1650 - ISSN.1859-3100
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=350730
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65405
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv138V19S1020221639.pdf275.8 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.