Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65405
Title: | Hiệu quả của mô hình học tập kết hợp đối với hoạt động đọc hiểu của học sinh trung học phổ thông Việt Nam = The effects of blended learning activities on reading comprehension performance for high school students in Vietnam | Authors: | Nguyễn, Thị Hồng Liên Nguyễn, Trọng Thái Trần, Đức Sự Nguyễn, Thế Lưỡng |
Keywords: | Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh | Issue Date: | 2022 | Series/Report no.: | Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh - 2022 - no.10 - tr.1639-1650 - ISSN.1859-3100 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=350730 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65405 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
CTv138V19S1020221639.pdf | 275.8 kB | Adobe PDF | View online View/Open |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.