Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65343
Title: Xây dựng thương hiệu cho nông sản ở Việt Nam: Một số vấn đề pháp lý và thực tiễn
Authors: Hồ, Ngọc Cường
Nguyễn, Thị Thuỳ Dung
Keywords: Khoa học & Công nghệ Việt Nam
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học & Công nghệ Việt Nam - 2022 - no.11A - tr.10-14 - ISSN.1859-4794
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=350147
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65343
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv8V64S11A2022010.pdf356.68 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

8
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.