Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65343
Title: Xây dựng thương hiệu cho nông sản ở Việt Nam: Một số vấn đề pháp lý và thực tiễn
Authors: Hồ, Ngọc Cường
Nguyễn, Thị Thuỳ Dung
Keywords: Khoa học & Công nghệ Việt Nam
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học & Công nghệ Việt Nam - 2022 - no.11A - tr.10-14 - ISSN.1859-4794
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=350147
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65343
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv8V64S11A2022010.pdf356.68 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

21
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.