Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65343
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHồ, Ngọc Cường
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thuỳ Dung
dc.date.accessioned2023-12-27T02:07:55Z-
dc.date.available2023-12-27T02:07:55Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=350147en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65343-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học & Công nghệ Việt Nam - 2022 - no.11A - tr.10-14 - ISSN.1859-4794en
dc.subjectKhoa học & Công nghệ Việt Namen
dc.titleXây dựng thương hiệu cho nông sản ở Việt Nam: Một số vấn đề pháp lý và thực tiễnen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv8V64S11A2022010.pdf
  • Size : 356,68 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.