Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65331
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng về dịch vụ ngân hàng điện tử tại các ngân hàng thương mại trên địa bàn TP. Đà Nẵng = Determinants of customer satisfaction with e-banking services at commercial banks in Da Nang city
Authors: Phạm, Thị Uyên Thi
Hồ, Diệu Khánh
Huỳnh, Tịnh Cát
Võ, Thị Thanh Thương
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.36 - tr.106-109 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354268
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65331
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv39S362022106.pdf771.04 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Nov 13, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.