Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65331
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Uyên Thi
dc.contributor.authorHồ, Diệu Khánh
dc.contributor.authorHuỳnh, Tịnh Cát
dc.contributor.authorVõ, Thị Thanh Thương
dc.date.accessioned2023-12-27T02:07:51Z-
dc.date.available2023-12-27T02:07:51Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354268en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65331-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.36 - tr.106-109 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng về dịch vụ ngân hàng điện tử tại các ngân hàng thương mại trên địa bàn TP. Đà Nẵng = Determinants of customer satisfaction with e-banking services at commercial banks in Da Nang cityen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv39S362022106.pdf771.04 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

23
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.