Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65141
Title: | So sánh phương pháp phân tích cb-sem và pls-sem trong kiểm định mô hình đánh giá hiệu quả của hình thức bồi dưỡng giáo viên trực tuyến = A comparison of using cb-sem and pls-sem to assess training effectiveness evaluation model for teacher’s online continuing professional development |
Authors: | Tạ, Thanh Trung Nguyễn, Thanh Nga |
Keywords: | Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh |
Issue Date: | 2022 |
Series/Report no.: | Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh - 2022 - no.2 - tr.213-228 - ISSN.1859-3100 |
URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347395 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65141 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File : CTv138V19S22022213.pdf
Size : 650,91 kB
Format : Adobe PDF
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.