Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65141
Title: So sánh phương pháp phân tích cb-sem và pls-sem trong kiểm định mô hình đánh giá hiệu quả của hình thức bồi dưỡng giáo viên trực tuyến = A comparison of using cb-sem and pls-sem to assess training effectiveness evaluation model for teacher’s online continuing professional development
Authors: Tạ, Thanh Trung
Nguyễn, Thanh Nga
Keywords: Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh - 2022 - no.2 - tr.213-228 - ISSN.1859-3100
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347395
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65141
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv138V19S22022213.pdf650.91 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.