Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65141
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTạ, Thanh Trung
dc.contributor.authorNguyễn, Thanh Nga
dc.date.accessioned2023-12-27T02:06:51Z-
dc.date.available2023-12-27T02:06:51Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347395en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65141-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh - 2022 - no.2 - tr.213-228 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minhen
dc.titleSo sánh phương pháp phân tích cb-sem và pls-sem trong kiểm định mô hình đánh giá hiệu quả của hình thức bồi dưỡng giáo viên trực tuyến = A comparison of using cb-sem and pls-sem to assess training effectiveness evaluation model for teacher’s online continuing professional developmenten
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv138V19S22022213.pdf
  • Size : 650,91 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.