Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64611
Title: Lí thuyết dòng chảy: quan niệm, phân luồng dòng chảy và những hàm ý đối với kiến tạo dòng chảy học tập = Flow theory: conception, flow classification and implications for learning flow construction
Authors: Nguyễn, Thị Thanh Tùng
Keywords: Tạp chí Giáo dục
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Giáo dục - 2022 - no.23 - tr.32-36 - ISSN.2354-0753
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351874
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64611
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv216S232022032.pdf353.17 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 20

1
checked on Dec 29, 2024

Download(s)

5
checked on Dec 29, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.