Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64611
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thanh Tùng
dc.date.accessioned2023-12-27T01:55:38Z-
dc.date.available2023-12-27T01:55:38Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351874en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64611-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.23 - tr.32-36 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleLí thuyết dòng chảy: quan niệm, phân luồng dòng chảy và những hàm ý đối với kiến tạo dòng chảy học tập = Flow theory: conception, flow classification and implications for learning flow constructionen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv216S232022032.pdf353.17 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.