Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64601
Title: Thực nghiệm các biện pháp giáo dục hành vi cho học sinh rối loạn tăng động giảm chú ý: nghiên cứu ba trường hợp học hòa nhập ở đầu cấp tiểu học = Experimental behavioral education measures for students with attention deficit hyperactivity disorder: a study of three cases of inclusive learning at the beginning of primary school.
Authors: Nguyễn, Thị Hoa
Đỗ, Thị Thảo
Keywords: Tạp chí Giáo dục
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Giáo dục - 2022 - no.22 - tr.38-42 - ISSN.2354-0753
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351860
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64601
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv216S222022038.pdf287.82 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.