Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64601
Title: | Thực nghiệm các biện pháp giáo dục hành vi cho học sinh rối loạn tăng động giảm chú ý: nghiên cứu ba trường hợp học hòa nhập ở đầu cấp tiểu học = Experimental behavioral education measures for students with attention deficit hyperactivity disorder: a study of three cases of inclusive learning at the beginning of primary school. |
Authors: | Nguyễn, Thị Hoa Đỗ, Thị Thảo |
Keywords: | Tạp chí Giáo dục |
Issue Date: | 2022 |
Series/Report no.: | Tạp chí Giáo dục - 2022 - no.22 - tr.38-42 - ISSN.2354-0753 |
URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351860 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64601 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.