Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64601
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hoa
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Thảo
dc.date.accessioned2023-12-27T01:55:35Z-
dc.date.available2023-12-27T01:55:35Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351860en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64601-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.22 - tr.38-42 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleThực nghiệm các biện pháp giáo dục hành vi cho học sinh rối loạn tăng động giảm chú ý: nghiên cứu ba trường hợp học hòa nhập ở đầu cấp tiểu học = Experimental behavioral education measures for students with attention deficit hyperactivity disorder: a study of three cases of inclusive learning at the beginning of primary school.en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S222022038.pdf
  • Size : 287,82 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.