Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64557
Title: Quy trình hoạt động quản trị thương hiệu cho các trường Đại học Việt Nam: nghiên cứu trường hợp các trường đại học tư thục tại Hà Nội = Brand management process for Vietnamese universities: a case study of private universities in Hanoi
Authors: Hoàng, Thị Minh Huệ
Nguyễn, ThịMỹ Lộc
Nguyễn, Trung Kiên
Nguyễn, Anh Tuấn
Trần, Thị Lụa
Keywords: Tạp chí Giáo dục
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Giáo dục - 2022 - no.19 - tr.29-35 - ISSN.2354-0753
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351805
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64557
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv216S192022029.pdf341.87 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.