Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64557
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Thị Minh Huệ
dc.contributor.authorNguyễn, ThịMỹ Lộc
dc.contributor.authorNguyễn, Trung Kiên
dc.contributor.authorNguyễn, Anh Tuấn
dc.contributor.authorTrần, Thị Lụa
dc.date.accessioned2023-12-27T01:55:23Z-
dc.date.available2023-12-27T01:55:23Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351805en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64557-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.19 - tr.29-35 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleQuy trình hoạt động quản trị thương hiệu cho các trường Đại học Việt Nam: nghiên cứu trường hợp các trường đại học tư thục tại Hà Nội = Brand management process for Vietnamese universities: a case study of private universities in Hanoien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S192022029.pdf
  • Size : 341,87 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.