Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64538
Title: Thiết kế tình huống dạy học khái niệm “hai vectơ bằng nhau” (hình học 10) theo hướng phát triển năng lực tư duy và lập luận toán học cho học sinh = Designing teaching situations for the concept of "two equal vectors" (geometry 10) in the direction of developing students' mathematical reasoning and thinking ability
Authors: Trần, Tấn Minh
Nguyễn, Dương Hoàng
Keywords: Tạp chí Giáo dục
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Giáo dục - 2022 - no.18 - tr.7-11 - ISSN.2354-0753
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351781
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64538
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv216S182022007.pdf314.93 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 20

2
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.