Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64538
Title: | Thiết kế tình huống dạy học khái niệm “hai vectơ bằng nhau” (hình học 10) theo hướng phát triển năng lực tư duy và lập luận toán học cho học sinh = Designing teaching situations for the concept of "two equal vectors" (geometry 10) in the direction of developing students' mathematical reasoning and thinking ability | Authors: | Trần, Tấn Minh Nguyễn, Dương Hoàng |
Keywords: | Tạp chí Giáo dục | Issue Date: | 2022 | Series/Report no.: | Tạp chí Giáo dục - 2022 - no.18 - tr.7-11 - ISSN.2354-0753 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351781 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64538 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
CVv216S182022007.pdf | 314.93 kB | Adobe PDF | View online View/Open |
CORE Recommender
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.