Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64538
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Trần, Tấn Minh | |
dc.contributor.author | Nguyễn, Dương Hoàng | |
dc.date.accessioned | 2023-12-27T01:55:18Z | - |
dc.date.available | 2023-12-27T01:55:18Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351781 | en |
dc.identifier.uri | http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64538 | - |
dc.language.iso | vi | en |
dc.relation.ispartofseries | Tạp chí Giáo dục - 2022 - no.18 - tr.7-11 - ISSN.2354-0753 | en |
dc.subject | Tạp chí Giáo dục | en |
dc.title | Thiết kế tình huống dạy học khái niệm “hai vectơ bằng nhau” (hình học 10) theo hướng phát triển năng lực tư duy và lập luận toán học cho học sinh = Designing teaching situations for the concept of "two equal vectors" (geometry 10) in the direction of developing students' mathematical reasoning and thinking ability | en |
dc.type | Article | en |
item.languageiso639-1 | vi | - |
item.fulltext | Có toàn văn | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.openairetype | Article | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
CVv216S182022007.pdf | 314.93 kB | Adobe PDF | View online View/Open |
CORE Recommender
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.