Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64526
Title: | Quy trình thiết kế bài tập khai thác sự ngộ nhận nhằm phát triển năng lực nhận thức sinh học cho học sinh trong dạy học “di truyền học người” ở cấp trung học phổ thông = The process of designing exercises to exploit misconceptions to develop biological cognitive competence for students in teaching "human genetics" at the high school level | Authors: | Phạm, Thị Phương Anh Phan, Đức Duy Nguyễn, Thị Diệu Phương |
Keywords: | Tạp chí Giáo dục | Issue Date: | 2022 | Series/Report no.: | Tạp chí Giáo dục - 2022 - no.17 - tr.14-19 - ISSN.2354-0753 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351770 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64526 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
CVv216S172022014.pdf | 339.02 kB | Adobe PDF | View online View/Open |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.