Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64526
Title: Quy trình thiết kế bài tập khai thác sự ngộ nhận nhằm phát triển năng lực nhận thức sinh học cho học sinh trong dạy học “di truyền học người” ở cấp trung học phổ thông = The process of designing exercises to exploit misconceptions to develop biological cognitive competence for students in teaching "human genetics" at the high school level
Authors: Phạm, Thị Phương Anh
Phan, Đức Duy
Nguyễn, Thị Diệu Phương
Keywords: Tạp chí Giáo dục
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Giáo dục - 2022 - no.17 - tr.14-19 - ISSN.2354-0753
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351770
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64526
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv216S172022014.pdf339.02 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.