Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64470
Title: | Giáo dục kĩ năng giao tiếp cho học sinh rối loạn phổ tự kỉ học hòa nhập cấp trung học cơ sở: thực trạng và bài học kinh nghiệm = Educating communication skills for students with autism spectrum disorder in integrated learning at lower secondary level: current situation and lessons learned | Authors: | Đỗ, Thị Thảo Nguyễn, Nữ Tâm An Quách, Huyền Trâm Đỗ, Thị Trang Nguyễn, Thị Hoa Nguyễn, Hoài Thương |
Keywords: | Tạp chí Giáo dục | Issue Date: | 2022 | Series/Report no.: | Tạp chí Giáo dục - 2022 - no.13 - tr.41-46 - ISSN.2354-0753 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351711 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64470 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
CVv216S132022041.pdf | 335.77 kB | Adobe PDF | View online View/Open |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.