Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64470
Title: Giáo dục kĩ năng giao tiếp cho học sinh rối loạn phổ tự kỉ học hòa nhập cấp trung học cơ sở: thực trạng và bài học kinh nghiệm = Educating communication skills for students with autism spectrum disorder in integrated learning at lower secondary level: current situation and lessons learned
Authors: Đỗ, Thị Thảo
Nguyễn, Nữ Tâm An
Quách, Huyền Trâm
Đỗ, Thị Trang
Nguyễn, Thị Hoa
Nguyễn, Hoài Thương
Keywords: Tạp chí Giáo dục
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Giáo dục - 2022 - no.13 - tr.41-46 - ISSN.2354-0753
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351711
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64470
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv216S132022041.pdf335.77 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.