Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64470
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Thảo
dc.contributor.authorNguyễn, Nữ Tâm An
dc.contributor.authorQuách, Huyền Trâm
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Trang
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hoa
dc.contributor.authorNguyễn, Hoài Thương
dc.date.accessioned2023-12-27T01:54:57Z-
dc.date.available2023-12-27T01:54:57Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351711en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64470-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.13 - tr.41-46 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleGiáo dục kĩ năng giao tiếp cho học sinh rối loạn phổ tự kỉ học hòa nhập cấp trung học cơ sở: thực trạng và bài học kinh nghiệm = Educating communication skills for students with autism spectrum disorder in integrated learning at lower secondary level: current situation and lessons learneden
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S132022041.pdf
  • Size : 335,77 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.