Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64275
Title: Nghiên cứu đánh giá hiệu quả của kết hợp đường hướng sư phạm tiếp cận dựa trên văn bản và tiếp cận dựa trên quy trình trong giảng dạy học phân soạn thảo văn bản tiếng Hàn
Authors: Nghiêm, Thị Thu Hương
Keywords: Tạp chí Khoa học Ngoại ngữ
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Ngoại ngữ - 2022 - no.69 - tr.39-50 - ISSN.0868-3581
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349959
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64275
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv360S692022039.pdf1.3 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

7
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.