Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63959
Title: Đo lường mức độ tác động của các nhân tố đến hoạt động Marketing Online của các doanh nghiệp kinh doanh trực tuyến tại khu vực Thành phố Hồ Chí Minh = Measuring the impact of factors on online marketing activities of online businesses in Ho Chi Minh City
Authors: Bùi, Thị Phước
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.21 - tr.279-285 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353687
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63959
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S212022279.pdf
  • Size : 866,09 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.