Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63959
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Thị Phước
dc.date.accessioned2023-12-27T01:02:19Z-
dc.date.available2023-12-27T01:02:19Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353687en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63959-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.21 - tr.279-285 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleĐo lường mức độ tác động của các nhân tố đến hoạt động Marketing Online của các doanh nghiệp kinh doanh trực tuyến tại khu vực Thành phố Hồ Chí Minh = Measuring the impact of factors on online marketing activities of online businesses in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S212022279.pdf866.09 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

79
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.