Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63959
Title: Đo lường mức độ tác động của các nhân tố đến hoạt động Marketing Online của các doanh nghiệp kinh doanh trực tuyến tại khu vực Thành phố Hồ Chí Minh = Measuring the impact of factors on online marketing activities of online businesses in Ho Chi Minh City
Authors: Bùi, Thị Phước
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.21 - tr.279-285 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353687
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63959
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S212022279.pdf866.09 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

79
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.