Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63763
Title: Sự trải nghiệm và hành vi gắn kết khách hàng - Vai trò của Thuyết bản sắc xã hội: Nghiên cứu thực nghiệm Dịch vụ du lịch sức khỏe trong bối cảnh hậu COVID-19 = Customer engagement experiences and behaviors - The role of Social Identity Theory: An Empirical Study of Health Tourism Services in the Post-COVID-19 Context
Authors: Vũ, Thị Mai Chi
Trần, Hà Minh Quân
Keywords: Tạp chí Nghiên cứu Kinh tế và Kinh doanh Châu Á (Trường Đại học Kinh tế Thành phố Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Nghiên cứu Kinh tế và Kinh doanh Châu Á (Trường Đại học Kinh tế Thành phố Hồ Chí Minh) - 2022 - no.9 - tr.67-87 - ISSN.2615-9104
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353216
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63763
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv486S92022067.pdf
  • Size : 2,14 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.