Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63763
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Thị Mai Chi
dc.contributor.authorTrần, Hà Minh Quân
dc.date.accessioned2023-12-27T00:59:16Z-
dc.date.available2023-12-27T00:59:16Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353216en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63763-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Nghiên cứu Kinh tế và Kinh doanh Châu Á (Trường Đại học Kinh tế Thành phố Hồ Chí Minh) - 2022 - no.9 - tr.67-87 - ISSN.2615-9104en
dc.subjectTạp chí Nghiên cứu Kinh tế và Kinh doanh Châu Á (Trường Đại học Kinh tế Thành phố Hồ Chí Minh)en
dc.titleSự trải nghiệm và hành vi gắn kết khách hàng - Vai trò của Thuyết bản sắc xã hội: Nghiên cứu thực nghiệm Dịch vụ du lịch sức khỏe trong bối cảnh hậu COVID-19 = Customer engagement experiences and behaviors - The role of Social Identity Theory: An Empirical Study of Health Tourism Services in the Post-COVID-19 Contexten
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv486S92022067.pdf
  • Size : 2,14 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.