Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63748
Title: Tác động của truyền miệng điện tử đến ý định mua hàng trực tuyến trong bối cảnh đại dịch COVID-19 = The Impact of Electronic Word of Mouth on Online Purchase Intention in the Context of The COVID -19 Pandemic
Authors: Ngô, Thu Hoàng
Keywords: Tạp chí Khoa học thương mại
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học thương mại - 2022 - no.171 - tr.69-85 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353201
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63748
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1712022069.pdf2.36 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.