Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63748
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNgô, Thu Hoàng
dc.date.accessioned2023-12-27T00:59:11Z-
dc.date.available2023-12-27T00:59:11Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353201en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63748-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học thương mại - 2022 - no.171 - tr.69-85 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học thương mạien
dc.titleTác động của truyền miệng điện tử đến ý định mua hàng trực tuyến trong bối cảnh đại dịch COVID-19 = The Impact of Electronic Word of Mouth on Online Purchase Intention in the Context of The COVID -19 Pandemicen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv286S1712022069.pdf
  • Size : 2,36 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.