Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63748
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNgô, Thu Hoàng
dc.date.accessioned2023-12-27T00:59:11Z-
dc.date.available2023-12-27T00:59:11Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353201en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/63748-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học thương mại - 2022 - no.171 - tr.69-85 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học thương mạien
dc.titleTác động của truyền miệng điện tử đến ý định mua hàng trực tuyến trong bối cảnh đại dịch COVID-19 = The Impact of Electronic Word of Mouth on Online Purchase Intention in the Context of The COVID -19 Pandemicen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1712022069.pdf2.36 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.