Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62978
Title: Những ảnh hưởng của quảng cáo hành vi trực tuyến đến người tiêu dùng và một số kiến nghị = The Effects of Online Behavioral Advertising on Consumers and Recommendations
Authors: Trần, Ngọc Tuấn
Keywords: Nghiên cứu lập pháp
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Nghiên cứu lập pháp - 2022 - no.12 - tr.51 - 57 - ISSN.1859-2953
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=350441
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62978
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv213S122022051.pdf391.76 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

69
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.