Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62978
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Ngọc Tuấn
dc.date.accessioned2023-12-26T09:24:53Z-
dc.date.available2023-12-26T09:24:53Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=350441en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62978-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu lập pháp - 2022 - no.12 - tr.51 - 57 - ISSN.1859-2953en
dc.subjectNghiên cứu lập phápen
dc.titleNhững ảnh hưởng của quảng cáo hành vi trực tuyến đến người tiêu dùng và một số kiến nghị = The Effects of Online Behavioral Advertising on Consumers and Recommendationsen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv213S122022051.pdf391.76 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

69
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.