Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/6292
Title: | Thực trạng và một số biện pháp nâng cao hiệu quả đánh giá năng lực đọc hiểu văn bản của học sinh trung học cơ sở môn Ngữ văn | Authors: | Trần, Thị Kim Dung | Keywords: | Khoa học Giáo dục Việt Nam | Issue Date: | 2019 | Series/Report no.: | Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2019 - no.13 - tr.82-87 - ISSN.2615-8957 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=306705 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/6292 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | Existing users please Login |
---|---|---|---|
CVv489S132019082.pdf | 4.81 MB | Adobe PDF |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.