Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62668
Title: Giáo dục kĩ năng tự kiềm chế cảm xúc cho trẻ rối loạn phổ tự kỉ học hòa nhập cấp tiểu học: thực trạng và bài học kinh nghiệm = Education of emotional self-control skills for children with autism spectrum disorders in inclusive school: conditions and lessons learned
Authors: Đỗ, Thị Thảo
Nguyễn, Thị Quy
Nguyễn, Thị Hiền
Lương, Thu Hoài
Lò, Thị Hạnh
Nguyễn, Hữu Đường Lâm
Keywords: Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2022 - no.4GD - tr.112-121 - ISSN.2354-1075
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354132
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62668
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv157GDV67S042022112.pdf454.69 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.