Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62668
Title: | Giáo dục kĩ năng tự kiềm chế cảm xúc cho trẻ rối loạn phổ tự kỉ học hòa nhập cấp tiểu học: thực trạng và bài học kinh nghiệm = Education of emotional self-control skills for children with autism spectrum disorders in inclusive school: conditions and lessons learned | Authors: | Đỗ, Thị Thảo Nguyễn, Thị Quy Nguyễn, Thị Hiền Lương, Thu Hoài Lò, Thị Hạnh Nguyễn, Hữu Đường Lâm |
Keywords: | Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) | Issue Date: | 2022 | Series/Report no.: | Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2022 - no.4GD - tr.112-121 - ISSN.2354-1075 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354132 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/62668 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
CVv157GDV67S042022112.pdf | 454.69 kB | Adobe PDF | View online View/Open |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.